Εκπαιδευτικά Μέσα

Στον Όμιλο ΑΧΟΝ ακολουθείται ένα πρωτοπορειακό σύστημα στο οποίο έχουν ενσωματωθεί σύγχρονα εκπαιδευτικά μέσα:

GROUP 7 – 10 Σπουδαστών

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Πτυχιούχοι Πανεπιστημίου

Mε τον περιορισμένο αριθμό σπουδαστών, δίνεται η ευκαιρία στον καθηγητή να απευθύνει στον καθένα περισσότερες φορές το λόγο. Η διάταξη της αίθουσας καθώς επίσης και το ότι τα τμήματα αποτελούνται από άτομα της ίδιας ηλικίας και του ιδίου επιπέδου δημιουργούν τις συνθήκες για να εφαρμόζονται βασικές παιδαγωγικές αρχές όπως: ευγενής άμυλα και διαρκής συμμετοχή του σπουδαστή στο μάθημα. Mε τον περιορισμένο αριθμό σπουδαστών, δίνεται η ευκαιρία στον καθηγητή να απευθύνει στον καθένα περισσότερες φορές το λόγο. Η διάταξη της αίθουσας καθώς επίσης και το ότι τα τμήματα αποτελούνται από άτομα της ίδιας ηλικίας και του ιδίου επιπέδου δημιουργούν τις συνθήκες για να εφαρμόζονται βασικές παιδαγωγικές αρχές όπως: ευγενής άμυλα και διαρκής συμμετοχή του σπουδαστή στο μάθημα.

CONVERSATION CLASS

Εμείς στο ΑΧΟΝ θεωρούμε τον προφορικό λόγο το πιο σημαντικό κομμάτι στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, για αυτό και δίνουμε μεγάλη έμφαση χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους. Σε κάθε μάθημα αφιερώνουμε τουλάχιστον 5-10 λεπτά στο speaking με ασκήσεις προφορικών αλλά και χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες μεθόδους :

FLASH CARDS

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα γίνεται προβολή εικόνων κατά τη διάρκεια του μαθήματος, όπου ζητείται από τους σπουδαστές είτε να τις περιγράψουν είτε με αφορμή αυτές να ανοίξουν μια συζήτηση μεταξύ τους. Με αυτή τη διαδικασία, τους δίνεται η ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν λεξιλόγιο και γραμματική που διδάσκεται στα μαθήματα και να εμπλουτίσουν έτσι τον προφορικό τους λόγο.

ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ

Ο σκοπός της συγκεκριμένης άσκησης είναι να μπει στη διαδικασία ο ίδιος ο σπουδαστής να διορθώσει τα λάθη του καθώς είναι αποδεδειγμένο ότι όταν αν κάποιος διορθώνει τα λάθη του από μόνος του τα θυμάται περισσότερο και δεν τα επαναλαμβάνει.

Ο καθηγητής μπορεί να κάνει ορισμένες ερωτήσεις στον σπουδαστή και καθώς αυτός θα απαντάει, θα μαγνητοφωνείται. Στο τέλος του μαθήματος θα σταλεί η μαγνητοφώνηση στο mail του μαθητή, στο οποίο θα ακούσει ακριβώς ότι είχε πει κατά τη διάρκεια της άσκησης. Θα πρέπει να το απομαγνητοφωνήσει, με άλλα λόγια να γράψει ακριβώς ότι έχει πει σε ένα χαρτί και στη συνέχεια να το διορθώσει από μόνος του. Ο καθηγητής στο επόμενο μάθημα, όταν δηλαδή ο σπουδαστής θα επιστρέψει την άσκηση, θα το ελέγξει για να βεβαιωθεί ότι ο σπουδαστής έχει όντως διορθώσει όλα του τα λάθη και με τη σειρά του θα του το επιστρέψει διορθωμένο και με κάποιες σημειώσεις.

ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗ

Ο Όμιλος ΑΧΟΝ εφήρμοσε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και καθιέρωσε τα μαθήματα με βιντεοσκοπήσεις.Κάθε 40 μέρες βιντεοσκοπείται η τάξη και ο σπουδαστής έχει τη δυνατότητα να συνειδητοποιεί τα λάθη του, να τα θυμάται και να τα διορθώνει. Επίσης μαθαίνει από τα λάθη των άλλων, που βλέπει κατά τη διόρθωση.Το μάθημα αυτό είναι πολύ ευχάριστο και πολύ ενδιαφέρον. Αποτυπώνονται στη μνήμη του σπουδαστή οι σωστές συνομιλίες, τις οποίες και καλείται να χρησιμοποιεί στο εξής.

CD – ROM (MULTIMEDIA PROGRAM)

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα γίνεται προβολή εικόνων κατά τη διάρκεια του μαθήματος, όπου ζητείται από τους σπουδαστές είτε να τις περιγράψουν είτε με αφορμή αυτές να ανοίξουν μια συζήτηση μεταξύ τους. Με αυτή τη διαδικασία, τους δίνεται η ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν λεξιλόγιο και γραμματική που διδάσκεται στα μαθήματα και να εμπλουτίσουν έτσι τον προφορικό τους λόγο.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ

Καρτέλα Σπουδαστή για κάθε διδακτική ώρα (παρουσίες, απουσίες, διάβασμα, συμμετοχή, αφομοίωση, ύλη που διδάχθηκε, παρατηρήσεις)
TESTS, ΑΣΚΗΣΕΙΣ, MOCK TEST E.C.C.E, E.C.P.E., ESB,F.C.E, C.A.E, C.P.E.
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ σε κάθε απουσία.
E-GONEIS-ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ (μαθητών Δημ., Γυμν., Λυκείου)
ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ κάθε 3 μήνες
ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ D.O.S, ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ, ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Το πλούσιο αυτό υλικό που έχει δημιουργηθεί ειδικά και σύμφωνα με τις απαιτήσεις των προδιαγραφών του Δικτύου ΑΧΟΝ, έρχονται να στηρίξουν οι πρωτοποριακές on line εφαρμογές όπως: Online Αξιολόγηση Καθηγητών, Online Αξιολόγηση Σπουδαστών, Online τεστ Κατάταξης Σπουδαστών, Online Σεμινάρια Επιμόρφωσης Καθηγητών, Online Διοικητικά Σεμινάρια καθώς και Online Εκμάθηση Πληροφορικής απλών και εξιδικευμένων προγραμμάτων.

Παλαιότερα η επικοινωνία στην ξένη γλώσσα γινόταν με το ταχυδρομείο και το fax γι’ αυτό και η διδασκαλία της εστιαζόταν στη γραφή και στην ανάγνωση. Από τότε, τα μέσα επικοινωνίας εξελίχθηκαν ραγδαία, όχι όμως και η εκπαίδευση στις ξένες γλώσσες. Έτσι “Listening & Speaking” υστερούν σε σχέση με “Reading & Writing”.